načítavam...
0905 119 338
0905 768 109
kontakty

FAQ - Najčastejšie otázky

      

Kedy dostaneme cestovné doklady ?

Doklady sú k dispozícii v lehote 14 -7 dní pred nástupom na cestu. Zasielame ich zväčša v elektronicekj forme na e-mail, ktorý ste uviedli pri objednávke. Pri Last Minute objednávkach menej ako 7 dní do nástupu doklady zasielame obratom, najneskôr do 24 hodín.

Ako a kedy mi zašlete objednanú parkovaciu kartu ?

Parkovacie karty zasielame poštou - zásielka 1. triedy Slovenskej pošty. Pri objednávkach zájazdov menej ako 4 pracovné dni do odchodu odporúčame karty neobjednávať, negarantujeme ich včasné doručenie.

Aký je váhový limit batožiny ?

Osoby nad 2 roky veku s vlastným sedadlom majú nárok na prepravu registrovanej batožiny o hmotnosti 20 resp. 23 kg. Prepravca TRAVEL SERVICE pre odlety zo Slovenska stanovil limit na 15 kg. Váhový limit batožiny je uvedený vo vašich cestovných dokladoch.

Potrebujem na cestu alebo pobyt víza, očkovanie ?

O cestovných predpisoch cieľovej, tranzitnej krajiny sa vopred informujte napr. na stránke Ministerstva zahraničných vecí SR.

Čo je čierna listina leteckých prepravcov ?

Je to zoznam leteckých spoločností, ktoré majú zákaz operovať na letiskách Európskej únie. Ich zoznam je neustále aktualizovaný. K dispozícii je TU

Ako môžem zaplatiť ?

Prijímame úhrady platobnými/kreditnými kartami, internetbankingom najväčších slovenských bánk alebo prevodom/vkladom na účet. Pri vklade/prevode na účet rezerváciu realizujeme až po pripísaní čiastky na náš účet.

Čo znamená kód pri type izby napr. DBX2HB ?

Hotely disponujú viacerými typmi izieb, apartmánov, víl a pre zjednodušenie rezervačného procesu má každý typ ubytovania svoj kód. Garantuje, že dostanete to, čo ste si objednali.

Čo znamená SPAR-TIPP ZIMMER/LOW COST ROOM/ECONOMY ROOM/PROMO ROOM ?

Je to izba v hoteli bez bližšej špecifikácie, t.j. nemá garantovanú polohu, výhľad, členenie. Garantovaná je výbava podľa popisu.

Ako môžem služby stornovať alebo zmeniť ?

a

Je v cene zájazdu transfer z letiska do hotela a späť ?

Zväčša áno. O transfere ste informovaní už počas procesu rezervácie.

Je v cene zájazdu aj letenka?

V cene všetkých leteckých zájazdov je automaticky zakalkulovaná aj letecká doprava. Vlastné sedadlo v lietadle má každá osoba s vekom 2 a viac rokov

Z uvedených cien sa ešte odpočítajú zľavy za skorý nákup alebo LAST MINUTE ?

Systém automaticky poskytuje všetky dostupné najvyššie zľavy a výsledná cena už je po uplatnení týchto zliav.

Je v cene aj strava počas letu ?

Záleží od leteckej spoločnosti. Zväčša áno. Sú však aj výnimky - napr. lety spoločnosti GERMANIA alebo TRAVEL SERVICE s odletmi z Česka.

Ako sa dozviem, či letíme priamo alebo s prestupom ?

Pri konkrétnom termíne pobytu pod položkou predbežné letové časy nájdete informáciu o letových časoch v štruktúre let tam a let späť, pripadne lety tam a lety späť s označením prestupových miest. Letecký prepravca si vyhradzuje právo počas letu vykonať technické medzipristátie bez predchádzajúceho avíza.

Čo znamená, obsahuje ponuka označená FLY&DRIVE ?

Je to špecifická ponuka, ktorá zahŕňa leteckú dopravu a požičanie auta. V niektorých prípadoch 1. prenocovanie v destinácii. Produkt je vhodný pre cestujúcich, ktorí plánujú po krajine veľa cestovať, poznávať.

 Pri ponuke sa nezobrazuje fotografia hotela ale len "ilustračné foto". Čo to znamená ?

 

 

 

 

 

 

V takomto prípade hotel alebo touroperátor nedodal do systému potrebné foto, z dôvodu jednotnej grafiky sa pri hoteli zobrazí táto neutrálna fotografia. 

Pri ponuke sa nezobrazuje poloha hotela na mape ale len červená značka v strede mora. Prečo?

Hotel neposkytol GPS súradnice svojej polohy, zobrazuje sa tak s GPS súradnicami 0,000 a 0,000 .

 

Musíme sa poistiť?

Nemusíte. Záleží na vašej voľbe. My samozrejme poistenie odporúčame. Mnohí cestujúci si poistenie neuzatvárajú z dôvodu, že majú cestovné poistenie uzatvorené ako doplnkovú službu k svojej kreditnej karte. Upozorňujeme však, že v toto poistenie nezahŕňa poistenie storna zájazdu. Poistenie storna si môžete objednať samostatne ako extra službu v procese online objednania zájazdu.