načítavam...
0905 119 338
0905 768 109
kontakty

Bude tento rok dovolenka ?

Čo bude s dovolenkami ?

Najčastejšie otázky v súvislosti dovolenka / koronavírus COVID 19

Úvodom Vám chceme poďakuvať za Vašu dôveru pri výbere zájazdov.
Ubezpečujeme Vás , že aj v týchto ťažkých časoch sme Vám k dispozícii a robíme maximum, pre Vašu spokojnosť.
Pri predaji, servise, zmenách, storne a pod. sa však musíme riadiť Všeobecnými obchodnými podmienkami ( ďalej VOP ) a usmerneniami jednotlivých touropérátorov – partnerských Cestovných kancelárií, ktoré zájazd ozganizujú ( ďalej len Touroperátor )

Každý prípad riešime individuálne. Situácia sa stále vyvíja. Hľadajú sa zákonné riešenia.

V nasledujúcich bodoch odpovedáme na najčastejšie otázky týchto dní :

1. Čo bude s našim zájazdom, ktorý má odlet v najbližích dňoch ?

Touroperátori postupne stornujú sami vaše zájazdy s prioritou na najbližšie odlety.
Ponúkajú možnosti bezplatného prebookovania, voucheru na zákúpenie zájazdu v inom termíne, resp refundujú zájazd a vracajú klientom peniaze ( každý touroperátor má vlastný postup )

2. Cestujem v letných mesiacoch , môžem zájazd stornovať ?

Môžete, ale podľa VOP touroperátora, ktoré touroperátori už vopred dopĺňajú o ďalšie možnosti, ako sú bezplatné prebookovanie zájazdu, prípadne vouchery , ktoré umožňujú prenesenie Vašich uhradených peňazí na iný ľubovolný termín , alebo destináciu s ponuky daného touropérátora, tak aby ste o peniaze nepriši.

Pri stornovaní zájazdov, ktoré touroperátor sám nezrušil, teda zájazdov s odletom v letných mesiacoch prichádzate o stornopoplatok v súlade s VOP touroperátora. Stornopoplatok je zvyčajne odstupňovaný v závislosti na počte dní , ktoré máte k plánovanému odletu na zájazd, ale môže byť až do výšky skutočne vzniknutých nákladov touroperátora.

Niektorí Touroperátori v týchto dňoch prichádzajú s možnosťami v prospech klienta, napr. s predĺžením termínu podania storna a pod.

3. Čo sú skutočne vzniknuté náklady ?

Sú to náklady, ktoré má touroperátor s Vašim zájazdov po podpise Vašej Zmluvy o zájazde. Môžu nimi byť zálohy za letenky, transfer, ubytovanie, ktoré musí zaplatiť vopred, aby zabezpečil Váš zájazd.
Tieto náklady môžu byť vo výške 50 – 70% z ceny zájazdu.
Touroperátor Vám často krát umožňuje zaplatiť pri kúpe zájazdu nižšiu zálohu, akú musí v skutočnosti odviesť pre zabezpečenie Vášho zájazdu.

Neprídem o svoje peniaze ?

Touroperatori v súčastnosti ubezpečujú , že o svoje peniaze neprídete.
Ak nebude môcť byť zájazd zrealizovaný, ponúkajú možnosti jeho prebookovania na iný termín , prípadne zmeny termínov aj destinácií, vouchery min. v sume doterajšej úhrady na základe ktorých , Vám pomôžeme pri výbere dovolenky vo vhodnom čase ( táto lternatíva je v súčastnosti v riešení ).

Podmienky riešenia storien a zmien nie sú u všetkých touroperátorov jednotné.
Každú Vašu požiadavku riešime individuálne v súlade s aktuálnimy pokynmi a VOP touroperátora s cieľom zachovať si Vašu spokojnosť a dôveru .


Aktuálne pracujeme z domu.
Sme Vám k dispozícii v pracovných dňoch pondelok – piatok od 09:00 – 17:00 hod..
Volajte kedykoľvek ( okrem noci ) na 0905 119 338 – Juraj Čergeť
alebo 0905 768 109 – Jana Kopčeková v čase 09:00 – 17:00 hod.